Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2007 23:43 - Оплакваш се -печелиш!
Автор: naftium Категория: Бизнес   
Прочетен: 1124 Коментари: 0 Гласове:
0



Уважаеми приятели,
предлагам Ви прост,евтин и ефективен 
начин да увеличите лоялността на Клиентите си
и да получите купища идеи направо от 
извора какво да предприемете,за 
да станете още по-незаменими за 
Тях!


Недоволният Клиент

Купувам минерална вода "Девин" в
туби от  10л. Наскоро реших да разнообразя с "Банкя". Купих няколко туби. При пренасянето и отварянето на капачките забелязах,че има проблеми- а/дръжките които служат за по удобно пренасяне по някаква причина се изхлузваха
б/капачките излизаха заедно с
малката шайба която трябва да "щракне" и да остане на гърлото на бутилката. Като нов потребител на марката "Банкя" не бях особено доволен от тези факти/за мен в този момент бяха "факти"! въпреки,че можеше проблема да 
е приченен при транспортирането,
 мен самия,или просто да е
случайност/.

Да се оплаквам или не?
Имах две алтернативи-просто да си трая и да не купувам повече "Банкя" 10л,или да се оплача и да бъда компенсиран по някакъв начин за разочарованието. Погледнах на етикета и видях телефон за оплаквания.
Забележете-Ако ги нямаше
върху етикета, за нищо на света нямаше да тръгна да го търся по сайтове или чрез тел.за информация и да си губя времето заради такава дреболия! Но го видях, обадих се ,любезна операторка ме: 
1.Изслуша,
2.Благодари ми за предоставената информацията
3.Обеща да
предаде оплакването ми. И.... аз се почувствах Значим,успокоих се и решението ми да не купувам "Банкя" вече не бе така категорично.  
Защо Ви е Обратна Връзка?
Наличието на телефон за Обратна връзка с Доставчика,или друг канал за Обратна връзка 
 има две много съществени
функции:   -Запазва Клиента- Кара Клиентът да се чувства Важен, Значим и запазва лоялността му към Компанията: и не само ,че е доволен,че някой го счита за Човешко същество с някакви права,като го слуша и  приема за важен. Но е готов да Помага за отстраняване на проблема с добронамерени и точно формулирани Идеи,които са абсолютно безплатни за Фирмата   -Идентифицира слабостите на продукта- и дава възможност на Доставчика да ги отстрани като получава информация 
от "бойното си поле"
 
И така предлагам Ви нещо ,което съм изпробвал лично/не само като Клиент/ и работи:   1.Да улесните и стимулирате  Вашите Клиенти да използват телефон,смс,емейл за Оплаквания  и Въпроси чрез Изписването им Примерно върху:Фактури,Експедиционни листове, визитки,брошури,коли,стикери,в сайта Ви.
Това  
 ще
спомогне за увеличаване на Потока от идеи за подобряване на Дейността и още по-голяма Лоялност на Клиентите Ви.
Имайте предвид,че Клиента Не е склонен  се 
оплаква!
   2.Ето защо Можете дори да ги стимулирате да не премълчават недоволството си  чрез малки подаръци при 
оплакване!
Оплакваш се -печелиш!  


Тагове:   Оплакваш,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: naftium
Категория: Бизнес
Прочетен: 58054
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031