Постинг
23.01.2007 23:43 -
Оплакваш се -печелиш!
Уважаеми приятели,
предлагам Ви прост,евтин и ефективен
начин да увеличите лоялността на Клиентите си
и да получите купища идеи направо от
извора какво да предприемете,за
да станете още по-незаменими за
Тях!
Недоволният Клиент
Купувам минерална вода "Девин" в туби от 10л. Наскоро реших да разнообразя с "Банкя". Купих няколко туби. При пренасянето и отварянето на капачките забелязах,че има проблеми- а/дръжките които служат за по удобно пренасяне по някаква причина се изхлузваха
б/капачките излизаха заедно с малката шайба която трябва да "щракне" и да остане на гърлото на бутилката. Като нов потребител на марката "Банкя" не бях особено доволен от тези факти/за мен в този момент бяха "факти"! въпреки,че можеше проблема да
е приченен при транспортирането,
мен самия,или просто да е случайност/.
Да се оплаквам или не?
Имах две алтернативи-просто да си трая и да не купувам повече "Банкя" 10л,или да се оплача и да бъда компенсиран по някакъв начин за разочарованието. Погледнах на етикета и видях телефон за оплаквания.
Забележете-Ако ги нямаше върху етикета, за нищо на света нямаше да тръгна да го търся по сайтове или чрез тел.за информация и да си губя времето заради такава дреболия! Но го видях, обадих се ,любезна операторка ме:
1.Изслуша, 2.Благодари ми за предоставената информацията
3.Обеща да предаде оплакването ми. И.... аз се почувствах Значим,успокоих се и решението ми да не купувам "Банкя" вече не бе така категорично.
Защо Ви е Обратна Връзка?
Наличието на телефон за Обратна връзка с Доставчика,или друг канал за Обратна връзка
има две много съществени функции: -Запазва Клиента- Кара Клиентът да се чувства Важен, Значим и запазва лоялността му към Компанията: и не само ,че е доволен,че някой го счита за Човешко същество с някакви права,като го слуша и приема за важен. Но е готов да Помага за отстраняване на проблема с добронамерени и точно формулирани Идеи,които са абсолютно безплатни за Фирмата -Идентифицира слабостите на продукта- и дава възможност на Доставчика да ги отстрани като получава информация
от "бойното си поле"
И така предлагам Ви нещо ,което съм изпробвал лично/не само като Клиент/ и работи: 1.Да улесните и стимулирате Вашите Клиенти да използват телефон,смс,емейл за Оплаквания и Въпроси чрез Изписването им Примерно върху:Фактури,Експедиционни листове, визитки,брошури,коли,стикери,в сайта Ви.
Това ще спомогне за увеличаване на Потока от идеи за подобряване на Дейността и още по-голяма Лоялност на Клиентите Ви.
Имайте предвид,че Клиента Не е склонен се
оплаква! 2.Ето защо Можете дори да ги стимулирате да не премълчават недоволството си чрез малки подаръци при
оплакване! Оплакваш се -печелиш!
предлагам Ви прост,евтин и ефективен
начин да увеличите лоялността на Клиентите си
и да получите купища идеи направо от
извора какво да предприемете,за
да станете още по-незаменими за
Тях!
Недоволният Клиент
Купувам минерална вода "Девин" в туби от 10л. Наскоро реших да разнообразя с "Банкя". Купих няколко туби. При пренасянето и отварянето на капачките забелязах,че има проблеми- а/дръжките които служат за по удобно пренасяне по някаква причина се изхлузваха
б/капачките излизаха заедно с малката шайба която трябва да "щракне" и да остане на гърлото на бутилката. Като нов потребител на марката "Банкя" не бях особено доволен от тези факти/за мен в този момент бяха "факти"! въпреки,че можеше проблема да
е приченен при транспортирането,
мен самия,или просто да е случайност/.
Да се оплаквам или не?
Имах две алтернативи-просто да си трая и да не купувам повече "Банкя" 10л,или да се оплача и да бъда компенсиран по някакъв начин за разочарованието. Погледнах на етикета и видях телефон за оплаквания.
Забележете-Ако ги нямаше върху етикета, за нищо на света нямаше да тръгна да го търся по сайтове или чрез тел.за информация и да си губя времето заради такава дреболия! Но го видях, обадих се ,любезна операторка ме:
1.Изслуша, 2.Благодари ми за предоставената информацията
3.Обеща да предаде оплакването ми. И.... аз се почувствах Значим,успокоих се и решението ми да не купувам "Банкя" вече не бе така категорично.
Защо Ви е Обратна Връзка?
Наличието на телефон за Обратна връзка с Доставчика,или друг канал за Обратна връзка
има две много съществени функции: -Запазва Клиента- Кара Клиентът да се чувства Важен, Значим и запазва лоялността му към Компанията: и не само ,че е доволен,че някой го счита за Човешко същество с някакви права,като го слуша и приема за важен. Но е готов да Помага за отстраняване на проблема с добронамерени и точно формулирани Идеи,които са абсолютно безплатни за Фирмата -Идентифицира слабостите на продукта- и дава възможност на Доставчика да ги отстрани като получава информация
от "бойното си поле"
И така предлагам Ви нещо ,което съм изпробвал лично/не само като Клиент/ и работи: 1.Да улесните и стимулирате Вашите Клиенти да използват телефон,смс,емейл за Оплаквания и Въпроси чрез Изписването им Примерно върху:Фактури,Експедиционни листове, визитки,брошури,коли,стикери,в сайта Ви.
Това ще спомогне за увеличаване на Потока от идеи за подобряване на Дейността и още по-голяма Лоялност на Клиентите Ви.
Имайте предвид,че Клиента Не е склонен се
оплаква! 2.Ето защо Можете дори да ги стимулирате да не премълчават недоволството си чрез малки подаръци при
оплакване! Оплакваш се -печелиш!
Спри да се оплакваш, а действай!
Границите на щастието и правото да се оп...
Границите на щастието и правото да се оп...
Границите на щастието и правото да се оп...
Границите на щастието и правото да се оп...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Архив